SAVE 4 WASTE

1: Ανάπτυξη εκπαιδευτικών μαθημάτων, πιλοτικές δραστηριότητες για τη διαχείριση απορριμμάτων τροφίμων και ανάπτυξη εργαλείων για εκπαιδευτικούς από σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Οι εταίροι του έργου έχουν ήδη πραγματοποιήσει έρευνα σχετικά με πρακτικές διαχείρισης απορριμμάτων τροφίμων σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, έχοντας διανείμει συνολικά 310 ερωτηματολόγια σε μαθητές, ηλικίας 12-15 ετών, σε όλες τις χώρες των εταίρων ζητώντας τις γνώσεις τους για τη διαχείριση των απορριμμάτων τροφίμων. Ως εκ τούτου, οι εταίροι του έργου, έχοντας εντοπίσει το κενό γνώσης των μαθητών και την αναγκαιότητα παροχής υποστήριξης και καθοδήγησης σχετικά με το θέμα της διαχείρισης απορριμμάτων τροφίμων, αποφάσισαν να προχωρήσουν στην ανάπτυξη και υλοποίηση δύο αποτελεσμάτων του έργου. Ως εκ τούτου, οι εταίροι του έργου πρόκειται να αναπτύξουν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα και τον πειραματισμό του μέσω πιλοτικών δραστηριοτήτων στις χώρες των εταίρων μαζί με μια διαδικασία αξιολόγησης βασισμένη σε καθορισμένα κριτήρια αξιολόγησης. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στοχεύει να εκπαιδεύσει και να ενδυναμώσει εκπαιδευτικούς από σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προκειμένου να το χρησιμοποιήσουν και να το εκμεταλλευτούν για την εκπαίδευση των μαθητών τους.

2:Τεκμηρίωση και ανάπτυξη σύντομων συστάσεων πολιτικής σχετικά με τη διαχείριση απορριμμάτων τροφίμων για ΜΚΟ και υπεύθυνους χάραξης πολιτικής

Αρκετοί εμπειρογνώμονες/εκπαιδευτές, επικεφαλής ομάδων και μέλη του προσωπικού των ΜΚΟ θα συμμετάσχουν στη δημιουργία αυτού του αποτελέσματος του έργου. Οι εταίροι του έργου θα αναπτύξουν το πλαίσιο και θα προετοιμαστούν για νέες συνεδρίες εργασίας πριν από καθεμία από τις προγραμματισμένες βραχυπρόθεσμες κοινές εκδηλώσεις εκπαίδευσης προσωπικού για τη δημιουργία αυτού του PR. Για τους σκοπούς αυτού του PR, οι εταίροι του έργου θα διεξάγουν μια συγκεκριμένη και λεπτομερή συνοπτική τεκμηρίωση πολιτικής με μια περίληψη των συζητηθέντων θεμάτων του έργου, εύχρηστη, σαφή και λεπτομερή, παρέχοντας τους στόχους του έργου, τα μαθησιακά αποτελέσματα, συγκεκριμένες μεθοδολογίες, επίσημες εκθέσεις σχετικά με την αξιολόγηση των εμπλεκόμενων εκπαιδευτικών κατά το σεμινάριο κατάρτισης, βοηθώντας περαιτέρω τη σχολική κοινότητα, συμπεριλαμβανομένων δασκάλων από άλλα σχολεία, περιοχών και χωρών, εκπαιδευτών ενηλίκων, εκπαιδευτών και εκπαιδευτών ΕΕΚ, διαμορφωτές πολιτικής και ενδιαφερόμενους φορείς να κατανοήσουν και να υιοθετήσουν πρακτικές διαχείρισης απορριμμάτων τροφίμων. Τα μέλη του προσωπικού από κοινού με τους δασκάλους του έργου και τους εκπροσώπους του σχολείου θα αναπτύξουν μια καλά διεξαγόμενη και δομημένη ενημέρωση πολιτικής που αναμένεται να υποστηρίξει την ομάδα-στόχο του έργου και να κοινοποιήσει τα αποτελέσματα του έργου.